Donsötank valde Circus!
Donsötank behövde hjälp med att bygga sitt varumärke som arbetsgivare och med att skapa en ny hållbarhetsrapport. För att hitta rätt byrå valde Sally Johnsson, Sustainability Controller på Donsötank, att använda AgencyMatch.
Donsötank behövde hjälp med att bygga sitt varumärke som arbetsgivare och med att skapa en ny hållbarhetsrapport. För att hitta rätt byrå valde Sally Johnsson, Sustainability Controller på Donsötank, att använda AgencyMatch.
Byggmax behövde snabbt hitta en PR-byrå. Dels för att få hjälp med att snabbt skapa uppmärksamhet kring en hyperaktuell fråga, men också för ett mer långsiktigt samarbete. Sanna Westman, marknadschef på Byggmax tog hjälp av AgencyMatch för att hitta rätt!
Sprell är en norsk butikskedja som säljer leksaker, barnrumsinredning och babyutrustning. För att välja sin svenska byrå tog Sprell hjälp av oss på AgencyMatch. Efter byråvalsprocessen där Sprell träffade fem olika byråer valde de till slut Futurniture. Här nedan kan du läsa om hur byråvalsprocessen gick till och om vad Alexander Arnesen på Sprell och […]
iFairs var på jakt efter en byrå som kort och gott kunde hjälpa dem att konvertera mera. De behövde skapa en röd tråd, både visuellt och i kommunikationen, ta fram ett nytt kommunikationskoncept och hjälp med att vidareutveckla den digitala närvaron. Via AgencyMatch träffade iFairs fyra olika byråer och till slut föll valet på Haus. […]
Som ny Marketing Manager på CaCharge blev ett av Niclas Crepins första beslut att ta ett rejält omtag kring varumärket och marknadsföringen. I sin jakt på en byrå som kunde hantera allt från branding och design till content och digital marknadsföring valde Niclas att använda AgencyMatch. Samarbetet med den nya byrån har bland annat resulterat […]
För att ta nästa steg med marknadsföring och kommunikation sökte Härryda en långsiktig byråpartner. Genom AgencyMatch hittade de Succé som ska börja arbetet med att ta fram en ny varumärkesplattform. Här berättar Mathilda Sporre, kommunikatör på Härryda Energi, om hur det gick till när de valde byrå.
Med en nischledande programvara och med kunder över hela världen behövde Systecon en byrå som kunde ta design, kommunikation, innehåll och inbound marketing till nya höjder. Systecon beskrev sina behov i AgencyMatch och matchade sedan med fyra olika byråer. Efter att ha träffat och jämfört byråerna valde Systecon byrån Sköna. Här berättar Oskar Tengö på […]
Knodd ville öka sin synlighet i media för att stötta varumärkesbyggnad mot tre målgrupper – svenska småbarnsfamiljer, sjukvårdspersonal samt potentiella investerare. För att hitta sin nya PR-byrå valde de att använda sig av AgencyMatch! Här berättar Victor Egnell, Growth and Marketing Manager, om byråvalsprocessen.
Köpcentret Giraffen i Kalmar behövde göra en förflyttning, från ett opersonligt köpcentrum till social samlingsplats, från in och ut till en upplevelse värd en omväg. Giraffen är ett av Newsecs köpcentrum och när det var dags för byråval använde de sig av AgencyMatch. Efter en noggrann byråvalsprocess föll valet på reklambyrån Milk och samarbetet inleddes […]
För att hitta sina nya partners valde Adapteo att använda AgencyMatch. Erika Regnér, Communication & PR Manager på Adapteo, berättar om byråvalsprocessen.